منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آدرس
آموزش
اخبار
اخبار برگزیده
اسلاید شو
اطلاعیه ها
روابط عمومی
فرهنگی
فناوری و پژوهش
منو
وب سايت ها
هدر سایت
همایش ها
ورود
اخبار
1400/10/1 چهارشنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور در مراسم معارفه خود:
تحول گرایی و هدایت اساتید در جذب پروژه های ملی و بین المللی در اولویت است

.

سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: تحول گرایی و هدایت اساتید در جذب پروژه های ملی و بین المللی در اولویت است.

به گزارش روابط عمومی، دکتر ابراهیم تقی زاده در جلسه معارفه خود که با حضور وزیر علوم برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های ویژه دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور، بزرگ ترین دانشگاه دولتی در کشور با 14 هزار کارمند و عضو هیات علمی و قریب به 400 هزار دانشجو بوده و از ظرفیت های بسیار ارزشمندی در بخش های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برخوردار است.

وی شیوه آموزشی در دانشگاه پیام نور را ترکیبی عنوان کرد و اظهار داشت: دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری علاوه بر آموزش مجازی می توانند از کلاس های حضوری هم استفاده کنند.

دکتر تقی زاده همچنین در مورد امکانات دانشگاه پیام نور گفت: آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور (شبکه شابنا) در سراسر کشور، انتشاراتی که تاکنون ۲ هزار و ۸۲۰ عنوان کتاب دانشگاهی چاپ کرده است و فعالیت ۳۴ شرکت دانش بنیان از جمله داشته های پیام نور برای تقویت و تعمیق دانش دانشجویان به کار گرفته می شود.

وی ادامه داد: امسال ۱۵۶ هزار دانشجو در این دانشگاه پذیرش شده است که نشان دهنده رشد ۴۷ درصدی جمعیت دانشجویی و اقبال و اعتماد مردم نسبت به آموزش درست دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه پیام نور افزایش درآمدهای اقتصادی را از اولویت های این دانشگاه عنوان کرد و با اشاره به فعالیت های مرکز بین الملل دانشگاه پیام نور گفت: گسترش دیپلماسی علمی و جذب دانشجویان خارجی یکی دیگر از اهداف دانشگاه است.

وی همچنین به نقش اثرگذار پارک‌های فناوری در توسعه علمی کشور اشاره کرد و بر لزوم حمایت وزارت علوم برای گسترش فعالیت های علمی وفناوری دانشگاه پیام نور تاکید کرد.

دکتر تقی زاده استاد تمام رشته حقوق و سال هاست از اساتید دانشگاه پیام نور بوده است که از دوماه قبل اداره این دانشگاه را بر عهده گرفته و امروز با حضور وزیر علوم رسماً سرپرست این دانشگاه شد. پیش از وی محمدرضا زمانی به مدت چهار سال ریاست دانشگاه پیام نور را برعهده داشت.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور:

سند اسلامی شدن دانشگاه ها محور فعالیت ها قرار گیرد / لزوم ایجاد تحول در مسائل فرهنگی و ترویج ارزش های انقلابی


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با تاکید بر لزوم ایجاد تحول در مسائل فرهنگی و ترویج ارزش های انقلابی گفت: دانشگاهیان ما باید در راستای بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، در جهت اسلامی شدن در چارچوب سند اسلامی شدن دانشگاه ها گام بردارند.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین نبوی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور افزود: مدیران ما باید مدیرانی باشند که دغدغه مردم را داشته تو در جهت رفع مشکلات جامعه اهتمام ورزند.


 

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر